pátek 27. prosince 2013

Vánoční speciál♥2013: 4.díl (Zdobení stromečku)

Pro dnešní den ještě jeden vánoční speciál, tentokrát zdobení stromečku a celkově vánoční ozdůbky :-)
My tedy míváme každý rok stromeček umělý, protože je mamka alergická. Dole je náš byteček hodně malý, takže je stromeček nahoře, kde bydlí babička a děda :-) Každopádně u mě v pokojíčku jsou světýlka a malý osvětlený stromeček (asi znáte z videa ;) ) , takže i my to tu máme hezké :-)
Mějte se nádherně, zítra ráno se můžete těšit na recenzi na knihu Obraz Doriana Graye. Už ji mám natočenou, stačí sestříhat, uložit a nahrát :-)
No a já teď jdu do postele, pustím si knižní videa, pak si budu číst a pak hurá spát, ať se dobře vyspím, když je zítra ten knižní sraz!! :-)


2 komentáře:

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com