úterý 31. prosince 2013

Poslední video v roce 2013

Ahooooj!
Tak tedy přidávám poslední video roku 2013. Já se tu právě nacpávám ruským jídlem (rodinný recept, vždycky ho jíme jen jednou za rok - na Silvestra:) ) a uvažuju, že se nám ten rok už opravdu blíží ke konci. Dvě hodinky a něco a puf, nový rok. Já fakt doufám, že ten nový rok bude lepší. Doufám, že se mi bude dařit s blogem a že stále budete se mnou, protože to bych si moc přála :-)
Děkuji Vám za tento rok, protože Vy jste na mě vždycky byli hodní a milí a co se týče blogu, tento rok mi toho neskutečně moc dal. Děkuji Vám a bude mi ctí točit pro Vás videa i v roce 2014 :-)

8 komentářů:

  1. Skvělé poslední video v tomto roce!:) Přeju ti do nového roku jen to nejlepší! Hodně štěstí, zdraví, lásky a přátelství!:3 Třeba se uvidíme;).

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé video, hovorila si tam veľmi pekne :) Tiež ti prajem v novom roku všetko najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ať je pro tebe ten rok 2014 o mnoho lepší, než 2013 :)

    Ty silvestrovské petardy jsou fakt hrozný, náš pes je taky nemá rád a i když je "bouďák", na Silvestra ho máme vždycky doma, aby se tak nebál. Bojí se stejně, ale alespoň nemá pocit, že je sám :)

    A ten konec videa mi moc připomněl knihu Pollyanna - znáš ji? Jestli ne, určitě si ji přečti :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju všechno nejlepší do nového roku, Rodaw, ať se ti daří! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné video jako vždy. Ať je rok 2014 co nejlepší a jen s úsměvem na tváři :-).

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě jsem tu nikdy nepsala komentář (a vlastně ani nevím proč), ale tentokrát prostě musím. :) Máš opravdu super videa. ;) Přeju vše nej do nového roku, hodně štěstí, zdraví, ale hlavně hodně knížek. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj stejně jako Akiyama Kara jsem tu ještě nikdy nepsala komentář a to už tě sleduji tak 6 měsíců :), ale přesně tak tentokrát už to nevydržím a musím ti napsat že jsi úžasný člověk, už si toho hodně zažila a proto ti přeji aby rok 2014 pro tebe byl mnohem lepší, šťastnější a zdravější :). Určitě moc obdivuji tvá videa a tvé úžasné fotky, pokaždé když se dívám na tvá videa mám pocit že svět je lepší děkuji.

    OdpovědětVymazat
  8. Nevím, jestli má smysl pořád psát, jak úžasná máš videa, už si přijdu, že se stále opakuju :D i jsi to krásně napsala :) taky Ti přeju jen to nejlepší do nového roku! :) ať je pro Tebe lepší a ještě úspěšnější než ten předchozí, jak sama říkáš :) máš pravdu i s tím, že někteří lidé by se měli zamyslet.. Ale nebudu Tě zdržovat stěžováním si :D

    Zbožňuju Tvoje videa, jsi báječná slečna a my Tě máme rádi! :) a pozdravuj pejsky :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com