sobota 7. prosince 2013

17 days until Christmas

Krásný večer, vlastně krásnou noc :)
Mám zhruba poslední půlhodinku na to, abych tento článek zveřejnila. Proč tak pozdě? Před chviličkou jsem se s dědou dokoukala na film Útěk ze Sibiře. Na film jsem se v podstatě šla dívat s tím, že za chvilku odejdu, protože jsem si myslela, že se mi nebude líbit. Velký omyl. Film mi neskutečně moc připomínal knihu V šedých tónech a zasáhl mě tak moc, že jsem se rozhodla o něm natočit video :)
Neskutečně silný a hlavně pravdivý příběh o přežití. Překvapilo mě, když se zhruba v polovině filmu objevila dívka a já zjistila, že ji hraje Saoirse Ronan (Hostitel, Melanie/Vanda). To byl pro mě veliký šok. Saoirse hrála ve filmu neskutečně silnou dívku, které jsem moc fandila.
Ach, mám takovou chuť se z toho všeho vypsat. Útěk ze Sibiře se rozhodně řadí k filmům, na které nezapomenu :) Video o tomto filmu bude jen takové okrajové, ale chtěla bych ho doporučit všem, kterí četli knihu V šedých tónech. Film jen podtrhne tehdejší drsnou, neskutečně krutou dobu. Když jsem se na film koukala, hodně jsem na knihu vzpomínala - i když příběhy byly rozdílné, doba zůstávala stejná. Prostředí také.

No a teď už pojďme k něčemu veselejšímu - i když vlastně zas o tak moc to veselejší nebude. Dnešní kniha je totiž vlastně hodně smutná ... alespoň tolik mi o ní toho řekla má mamka, která ji četla.
ČERNÉ HORY. Když jsem se dívala na bux.cz, tato kniha snad už ani není k dostání. Je z roku 2001 (Klokan). Každopádně já ji zatím nečetla. Má mamka z ní nebyla moc nadšená, tak to není knížka, kterou bych si musela nutně hned teď přečíst, ale jednou.. proč ne :)



"Doprovodím Vás domů" nabídl ji po chvilce.


Mějte se krásně, přeju Vám nádherný večer :) Já se teďka jdu ještě koukat s Edou na horor Clona - už jsem ho viděla a vřele doporučuji!! :)

5 komentářů:

  1. opravdu krasnej film , slzicka ukapla ,

    OdpovědětVymazat
  2. Na film se někdy podívám, V šedých tónech mě nadchlo, tskže tohle by se mi mohlo také líbit :) Užij si clonu, já na horory takhle pozdě koukat nemůžu, to bych se moc nevyspala :D

    OdpovědětVymazat
  3. Film jsem do dneška ani neznala.. ale navnadila jsi mě na něj takže se díky tobě určitě někdy podívám :).

    OdpovědětVymazat
  4. Útěk ze Sibiře vypadá opravdu zajímavě. Černá hora má pěknou obálku :)

    OdpovědětVymazat
  5. V tom hraje Saoirse? :D Útěk ze Sibiře jsem viděla asi před rokem, když jsem ji ještě neznala, jakže jsem to vůbec nepostřehla :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com