úterý 10. prosince 2013

14 days until Christmas

Krásný večer!
Dnešní den byl pěkný, ale bohužel jsem neměla příliš šťastný večer. Vlastně vůbec ne šťastný... Doufám, že se všechno zlepší a zítřek už bude lepší.
Pro dnešek jsem si vylosovala knížku Milý Johne, což je taková má srdcovka, kterou miluju ♥ Má první a rozhodně ne poslední přečtená knížka od úžasného spisovatele Nicholase Sparkse, který se okamžitě zařadil mezi mé nejmilejší autory. Píše krásně, jeho životy jsou ze života a mně se neuvěřitelně moc líbí. Mimochodem i filmy podle jeho knih jsou úchvatné :)




Wrightsville Beach je suverénně jednou z nejoblíbenějších pláží v Severní Karolíně.

Scénu z pláže a moment,kdy se John seznámí se Savannah mám moc ráda a považuju ji za jednu z nejhezčích scén z celé knihy a i filmu :)

No a protože jsem viděla i film, přidávám trailer. Film je také neskutečně pěkný a povedený :) Všem doporučuji! Je to krásný příběh, který se Vám rozhodně dostane hluboko do srdce....

2 komentáře:

  1. Už strašně dlouho se chci na film podívat, ale ještě předtím bych si chtěla přečíst knížku... až bude v knihovně volná, tak pro ni hned půjdu, vypadá to opravdu dobře a všude na to slyším jen samou chválu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milý Johne si chci moc přečíst a potom chci také vidět film :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com