neděle 24. listopadu 2013

Týden s knížkou 31

Krásný večer, přidávám ještě Týden s knížkou!! A teď už rychle do postele, mějte se krásně!! :)


7 komentářů:

  1. Super video, samé skvělé knížky!
    Myši mám taky doma, koupila jsem si je na letošním knižním veletrhu v Praze, ale ještě jsem se ke knize nedostala...mám doma dost nepřečtených knih a pořád kupuju další, takže nevím, kdy si knihu přečtu. :D
    Ten, kdo stojí v koutě jsem si včera objednala společně s jednou knížkou, kterou kupuju jako dárek, tak jsem zvědavá, jak se mi to bude líbit.
    Obraz Doriana Graye jsem četla jen v nějaké zkrácené verzi a špatné to nebylo, ale jako kniha je to nejspíš zdlouhavější...zrovna teď o víkendu jsem od Oscara Wilda četla na seminář Vějíř Lady Windermerové a moc mě to nebavilo. :/
    A na Mé sladké šestnácté století se hrozně těším, mělo by mi přijít od CooBoo jako výhra z Víkendovky, takže se nemůžu dočkat, až dorazí. :)
    Těším se na recenze a chvástačku... ;) Hlavně jsem zvědavá, co budeš řikat na knihu V šedých tónech, protože tu mám doma už od vydání a ještě jsem ji nestihla přečíst...njn! :D A to tu mám ještě Měděného jezdce, Hostitele a další nepřečtené bichle, ale času je holt málo. Chtělo by to čtecí prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  2. Super video :)

    Jinak ten Obraz Doriana Graye je jedna z mých oblíbených knih, ale docela chápu, že to někomu nesedne. Já třeba psychologii miluju (taky ji studuju, že :D), takže jsem si tam "našla to své" :)

    Přeji hodně štěstí s povinnou četbou :) Snad do ní ještě pronikneš - já klasiky vždycky milovala, takže pro mě výraz "povinná" ztrácel význam :D

    OdpovědětVymazat
  3. O Myši jsem uvažovala, ale, když si to koupíš už i ty, tak se rozhodnu kladně. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Rodaw! Ze všeho nejdřív bych ti ráda složila poklonu, tvá videa jsou moc příjemná, jsi takový milý optimista, a zároveň velmi inspirativní. Chtěla jsem se s tebou podělit o názor na Doriana Graye. Ano, zrovna ji čtu a už se nemůžu dočkat, až to budu mít za sebou:) A to je mi 30!!! :) Upřímně, nesedla mi, ale jelikož se nestalo, že bych nějakou knížku nedočetla, musím vydržet:) Přeju hodně sil i tobě!:) Měj se hezky! Vladislava

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné video! Mé sladké šestnácté století si chci taky přečíst a doufám, že se k tomu brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mě se to Ten, kdo stojí v koutě líbilo a souhlasím s tebou, že to bylo zvláštní. A shoduju se s tebou v tom, že ten život, co tam měli oni, je mi takový vzdálený.. Nějakou tu homosexualitu jsem okolo sebe na střední zažila a s tím teda problém nemám, ale ten alkohol, drogy, to už jsem moc neprožívala a ani do toho až tak nezapadala a docela mě překvapí, když u někoho čtu, že to přesně ukazuje na něj na střední a že to tak takové fakt bylo, protože u mě teda fakt néé :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, ty čteš Mé sladké 16. století! :) těším se na tvůj názor - taky po téhle knížce pokukuju :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com