neděle 11. srpna 2013

Knižní sraz v Praze + aktuality :)


6 komentářů:

  1. Evča♡♡12 srpna, 2013

    Co říct ?úžasné video!♡♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ten klobouk ti moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěknej klóbrc, taky nějaké nosím teď v létě, jinak by se mi ta moje hlava uvařila... Do Prahy je to od nás daleko, ale jestli můžeme a bude to, rády bychom dojely s Adelicí na ten sraz v Brně :) jinak pojedeme spolu tento týden do zoo do Lešné a do toho tamějšího knižního outletu, tak snad tam najdem nějaké dobré úlovky :) užijte si to v Praze..

    OdpovědětVymazat
  4. Tý jo to mě mrzí že je to už tuhle středu. Tak ráda bych přišla, ale do Prahy se chystám až příští týden, tak snad těch srazů bude ještě hodně a příště mi to konečně vyjde. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Je mi hrozně líto, že jsem nemohla :( ráda bych tě potkala, ale ty jsi z Brna, že? Takže se asi do Prahy často nedostaneš.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com