sobota 6. července 2013

I pejsci rádi čtou 4

Poslední příspěvek do této rubriky z 13.října minulého roku? Co to jako toto jako?!?!?
Ostuda!
Moc velká ostuda!
No nic, musím to napravit a fotit ty moje hafany častěji. Před chvilkou jsem dofotila fotky, které uvidíte pod textem. Když jsem fotila Arínka -všechno ok. Když ale přišla řada na Cvrčka, Arínek začal žárlit a na Cvrčka vrčet, tak jsem musela vyfotit oba dva. Arínek je velký žárlivec! :D
Balónek nebo knížka? Těžká volba..


Já se tak rád fotím!!

Hezky natáhnout nožičky a nasadit ňuňu výraz♥

Čteme, čteme..

♥ zlatíčko moje z útulku ♥

Čteme i s  maminkou.. :)

A na závěr Vás zdraví náš Cvrkin! :*

12 komentářů:

  1. Tohle jsou opravdu vydařené fotky. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Když vidím fotky něčeho tak roztomilého tak lituju, že bydlíme v paneláku a nemůžeme psa mít :(

    OdpovědětVymazat
  3. ta druhá fotka - jsem se ho až lekla! :'D
    ale ta čtvrtá je vážně super!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš ti jsou fajní! Hlavně druhá fotka je super vtipná :D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky :-) Arínek má opravdu dlouhé nožky, hlavně na té druhé fotce :-D Takový model :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé taky bych hrozně chtěla pejska, ale bohužel ho mít nemůžu :/, tak možná někdy až budu starší :)).

    OdpovědětVymazat
  7. Ta druhá fotka je šíleně démonická :D :D ale jinak moc hezké, roztomilé :D

    OdpovědětVymazat
  8. Miláčci! Dej jim za mě pusu! Moc jim to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky! Jsou tam tak roztomilý :)

    OdpovědětVymazat

  10. nádhera!já ti tak závidím!a pejsci jsou krásní!!!!!!jsem ráda,že ses k tomu vrátila!:P :D

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to hezky, ale se svou rotvajlerkou to zkoušet radši nebudu :D

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com