sobota 27. dubna 2013

Video s babičkou

Tak dlouho jsem to slibovala.. a konečně můžu říct, že jsem svůj slib dodržela!! :)
Po dlouhém přemlouvání babičky jsem s ní natočila video :D natáčely jsme už asi před 3 týdny, ale až dneska jsem se dostala k tomu, že jsem video sestříhala a následně i nahrála :o))

Kdyby se Vám video líbilo a měli jste třeba na mou babičku nějaké otázky, určitě napište!! třeba se mnou bude ochotna natočit i další video :P :D


10 komentářů:

  1. Luxusní! Tvoje babička je boží! =D

    OdpovědětVymazat
  2. Užasné video.Tvoje babička je stejně jako tvoje mamka velmi sympatická.Doufám,že ještě někdy bude nějaké video :) A mám otázku:Chce si tvoje babička přečíst Hostitele??:)Jinak bych ještě jednou chtěla říct,že tvoje babička je velmi sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jeej, skvělé video! :D Tvoje babička je super! :D Ať si určitě přečte Hostitele!! A podívá se na film!! :D Hmhmmm, zrovna mě nijaká otázka nenapadá... hmm... Četla někdy Harryho Pottera? :D

    OdpovědětVymazat
  4. To bylo tak milé. babička velmi pěkně, poutavě a plynule mluvila. Dovedu si představit, že bych jí hodiny naslouchala při vyprávění detektivek. A když si vzpomenu, jak příšernou učitelku matematiky jsem měla, Tvoje babička by byla úplný poklad. Já mám moc ráda lidi, kteří čtou, ale mé sympatie si získala nejen proto. A taky děkuji za tip na knihu Cesta šněžných ptáků;, už dlouho po ní pokukuji, a teď si ji určitě ráda přečtu... :-)
    Moc prima video. Vyřiď prosím babičce mé pozdravy...

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné video!!:)
    A ať si přečte toho Hostitele. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Já moc videí nedokoukám, ale tohle je fakt super:)
    Hrozně ti babičku závidím, působí /a určitě je/ inteligentní a super člověk!
    Vypadá šíleně sympaticky, mile a přátelsky.
    Škoda, že já takové vztahy s prarodiči nemám. Jenže ti moji jsou trochu jiná liga :D alee..nebudu pomlouvat :D
    Babičku pozdravuj!

    OdpovědětVymazat
  7. Pane jo! :) Babička je skvělá! :) Hunger Games, pecka! :D Chceme další video!:D

    OdpovědětVymazat
  8. úžasné video":)) hunger games? drsně, musím to napravit:D připomíná mi trochu moji babičku:) až na to že moje nečte. chci další video!!!:D

    OdpovědětVymazat
  9. Opravdu pěkné video. Je vidět, že s babičkou máte pěkný vztah. Budu se opakovat, ale babička mluví moc pěkně a plynule. Překvapilo mě, že četla Hunger games! Nemám přímo dotaz, ale docela rád bych si četl články od tvojí babičky (nebo viděl nějaké video) o historických detektivkách, které čte. Ať už jako recenze nebo jen nějaké shrnutí za delší dobu.

    OdpovědětVymazat
  10. Babča je super! :D Chci taky takovou, se kterou se budu bavit o knížkách! :D

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com