pátek 29. března 2013

Hostitel - velký den přišel!

Tak dlouho jsem na to čekala a konečně to přišlo! Kino!! HOSTITEL!
A stálo to za to.. ten film miluju!!
Dnešní video je takový vlog.. takové shrnutí. Dneska jsem si to opravdu užila - velké díky patří Terce, kzerá je super parťák!! :o))
A ta miniatura - té si prosím nevšímejte :D

9 komentářů:

  1. Na hostitele jsem nechtěla jít,ale když jsem viděla tvoje video,tak na něho prostě musím jít.Ještě nevím,kdy ale někdy tam určitě půjdu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jestli mě má na ten film něco nalákat, tak je to rozhodně tvoje video :) ( dokonce přímo z "terénu" :D) Video bylo zkrátka šíleně zábavné a můj závěr? Musím jít do KINA! :)

    OdpovědětVymazat
  3. To video je skvělý, fakt paráda, jsem z něj nadšená :)) přístě musím do kina s tebou :D a na Hostitele se moc těším, až ho taky uvidím, už aby to bylooooo!!

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se na něj jít podívat!!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Včera jsem byla v kině a jsem stejně nadšená jako ty! :) Skvělé video, zlepšilo mi náladu. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta miniatura je skvělá :D A video taky!! Miluju Hostitele! (dobře, našla jsem na něm tolik knih, za kolik bych odsoudila jinou knihu do horoucích pekel... ale.. je to Hostitel. A Ian).

    OdpovědětVymazat
  7. Ja už musím ísť nato do kina! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Bylo to úžasný Řasenka a slzy tekly proudem!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to tam asi půjdu no:D:D nechtěla jsem, protože žiju v dojmu, že filmy jsou vždycky horší

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com