úterý 8. ledna 2013

Kacíř a čarodějka - recenze


Autorka: Philippa Gregory
Nakladatelství: Fortuna Libri
Žánr: dobrodružný, historický
Počet stran: 272
Anotace: Píše se rok 1453 a vše nasvědčuje tomu, že se blíží konec světaKlášterní novic Luca Vero je na rozkaz tajemného cizince uprostřed noci zburcován a odvlečen ze své cely. Cizinec jej nejprve obviní z kacířství, aby mu nahnal strach a pak jej vyšle na dlouhou cestu Evropou, kde má Luca, mimořádně nadaný mladík, hledat stopy Ďábla a vykonávat soud nad zběhlými křesťany.Lukova první cesta vede do kláštera Lucretili, kde se setkává s mladičkou abatyší Isoldou, jež se právě ocitla v nesnázích: V klášteře je proti své vůli – poslal ji sem bratr, aby se mohl zmocnit jejího dědictví a navíc jeptišky začaly trpět podivnými vizemi, chodily ve spánku a na těle se jim objevily krvácející rány. Isolda je obviněna, že je očarovala temnou magií a má být upálena jako čarodějnice. Luca ale hledá pravého viníka…Hrdinové tohoto příběhu čelí nejtemnějším hrůzám středověku – černé magii, vlkodlakovi i šílenství. Na cestě však nacházejí také pravdu, přátelství a dokonce lásku.


Za recenzní výtisk mnohokrát děkuji nakladatelství Fortuna Libri!! :)


13 komentářů:

  1. Na tuhle knížku jsem četla strašně moc pochvalných recenzí, líbí se mi anotace a obálka je opravdu nádherná! Příště se po ní v knihkupectví podívám...
    Vy máte sníh?! :D

    OdpovědětVymazat
  2. U Vás je sníh? :O Pěkná videorecenze, ty mám nejradši. ;) Po téhle knížce toužím, bohužel jich vychází tolik. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, dneska je u nás moc moc sněhu! A to mi celkem vadí, špatně se v tom běhá :-DD
      Vychází jich hodně, ale tahle za přečtení určitě stojí! :)

      Vymazat
  3. Túto knižku veľmi chcem, vyzerá super 8)
    Super video 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasná videorecenze! :) Kniha vypadá velice dobře, nejspíš se po ní poohlédnu. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá recenze :) Jenom knihu nenapsala Meg :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím a omlouvám se za tuto chybu, už je to opraveno :)

      Vymazat
  6. Vy máte v dome celkom vážne časť poličky, ktorú nezaberajú knihy? Takmer tomu neverím :)
    Každopádne knižka ma veľmi zaujímala už odkedy si ju prvýkrát spomenula a som rada, že sa ti páčila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná recenze.Knížku si určitě koupím.

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná recenze, mám pocit, že se mi ztrácí komentáře, tohle už jsem sakra komentovala nebo to vždycky vypnu dřív než se to přidá :D Tvoje videa mám ráda jsou vážně taková milá :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com