neděle 21. října 2012

Autogramiáda Joy Fieldingové v Brně

Knížky, které jsme s sebou na autogramiádu vzaly
V úterý (16.10.2012) se pro mě osobně konala opravdu veliká událost a to sice to, že do Brna přijela kanadská spisovatelka Joy Fieldingová. Joy je známá po celém světě díky svým románům (a že jich napsala opravdu poměrně hodně!). Většinou jsou to psychologické thrillery, které vždy dokážou něčím zaujmout. Já se musím přiznat, že jsem od Joy zatím nic nečetla, ale rozhodně se na to chystám. U nás doma je oblíbenou spisovatelkou a máme od ní všechny knihy.

------------------------------------------------
Babička drží své dvě knihy na podepsání a čeká:-)
Na autogramiádu jsem se těšila už několik týdnů dopředu. Upřímně většinou všichni spisovatelé (alespoň ti světoví- ano, například Ch.Paolini nebo Kathy Reichs) skončí v Praze a do Brna se už nedostanou, což mě opravdu hodně mrzí, protože autogramiády mám moc ráda. Tím pádem jsem byla opravdu nadšená z toho, že se Joy dostane do Brna :-))

Fronta postupuje čím dál tím blíž k Joy.
Do Dobrovského jsem jela hned po škole. Babička tam na mě už čekala. Daly jsme si kávu v kavárně - mimochodem vaří tam naprosto dokonalé cappucino!! a pak jsme se začaly zařazovat do fronty, která nakonec dosáhla opravdu poměrně obrovských rozměrů. Měly jsme štěstí, že jsme stály v podstatě na začátku.

A teď už k samotné Joy: byla opravdu milá a neustále se usmívala a chovala se ke všem moc hezky a sympaticky. V "přímém" kontaktu jsme s ní byly sice jen chvilku - babička se na ni usmála (neumí totiž anglicky a i když jsem ji říkala, co má říkat, tak jen kývala hlavou a pokyvovala rukou:D). Já jsem Joy řekla Hello, thank you, bye bye :DD + ještě nějaké drobnosti. Teď mě docela mrzí to, že jsem jí třeba nepoložila nějakou otázku... ale je zbytečné si říkat "co by, kdyby", protože čas už stejně nevrátíme :)
Mimochodem v reálu vypadá Joy úplně jinak než na transparentech a obálkách svých knížek Je to drobná blondýnka a moc jí to slušelo :)

Každopádně celá akce byla opravdu super a povedla se. Cestou domů si babička ještě koupila nového Vondrušku (Králův dluh) a v dobré náladě jsme se vrátily zpátky domů :-))
Už se těším na všechny budoucí autogramiády, protože mě chození na ně začalo neskutečně moc bavit- je to opravdu úžasný zážitek, který si budete pamatovat až do konce života :-))
Cedulka :-)





Nachystaná knížka čeká na podpis!!


Joy 
Joy


Joy
Joy se nám podepisuje do knih :))


Joy byla moc milá a usměvavá :)
V tomto "výklenku" Joy seděla a podepisovala se.


Taška plná podepsaných knih čeká spokojeně na šalinu :)

Autogramiáda byla skvělá - opravdu se povedla

3 komentáře:

  1. Určitě si od Rollinse přečtu i další knihy.
    Autogramiády musí být úžasné! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě tak mrzí ten Paolini a Reichs! Ale jsem ráda, že tobě udělala radost aspoň Joy... Příště půjdeme spolu (ale to nesmí být taneční!!!!)

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěknej článeček :) Chtěla jsem se tam nakouknout, ale nakonec mi to nevyšlo :(

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com