čtvrtek 4. října 2012

30 Day Book Challenge - Day 17


Projekt vymyslela Kacennka.  Dnes je ne řadě 17.den :)
--------------------------------------------------------------------

Nejkratší kniha, kterou jsem kdy četla
Takže jak už jsem psala v minulém článku - délku knih si opravdu nepamatuji. Dneska asi žádnou knížku neuvedu, protože většinou čtu knihy "normálních délek" - to znamená v rozmezí cca 200-400 stránek a že bych kdy přečetla nějakou vyloženě krátkou, tak na to si teď opravdu nevzpomínám... Možná bych mohla uvést nějaký časopis a nebo dětskou knihu, ale nějakou normální dospěláckou (nebo YA) - tak to si nevzpomínám, že bych někdy přečetla nějakou vyloženě krátkou, která by stála za to uvést sem :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com