úterý 2. října 2012

30 Day Book Challenge - Day 15


Projekt vymyslela Kacennka.  Dnes je ne řadě 15.den :)
--------------------------------------------------------------------

Kniha, kterou jsem četla jako dítě
Děti z Bullerbynu
Knihy od E.Blytonové
Abych se přiznala, tak si nejsem jistá, zda byly první knihou právě Děti z Bullerbynu, ale tak nějak si je ze všech nejlíp pamatuju. Ke knihám jsem se dostala tuším tak, že mi mamka nebo babička četly pohádky u postýlky a já je vždycky moc ráda poslouchala. Pak jsem se pomaloučku dostala ke čtení a z mého dětství si opravdu nejlépe pamatuju právě Děti z Bullerbynu. Dokonce to byla i první kniha, kterou jsem psala do čtenářského deníku v první třídě :) Dodnes si pamatuju na to, jak mě ze psaní bolela ruka a ptala jsem se mamky "Kdy už to skončí? Kolik toho ještě musím napsat?" .. ano, s touto knihu jsem toho prožila dost :)
Každopádně ještě nesmím zapomenout na knihy ze série, kterou napsala Enid Blytonová. Tyto knížky jsem měla taky moc ráda a stále je ráda mám. Třeba se  k nim někdy ráda vrátím a nějakou z nich si opět přečtu :) + samozřejmě další knížky. Všechny je mám ve zvláštní knihovničce a na všechny se chodím ráda koukat. Dokonce bych si několik z nich klidně chtěla přečíst znovu :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com