středa 19. září 2012

Týden s knížkou 14

Po opravdu dlouhé době přidávám nový Týden s knížkou. Škola mě holt zaměstnává :-D Ale nebojte, odteď se pokusím přidávat Týden opravdu každý týden :-))
Sice ve videu štěká Cvrček a volá na mě babička, ale pevně věřím v to, že to přežijete a i přesto si video užijete :)) Jinak ještě nesmím zapomenout na to, že Vám chci moc pochválit Vaše Týdne s knížkou. Všechny jsou skvělé, je radost se na ně dívat :-)) Tak tady je video:
PS: Máš rád/a tento blog? Dej mu like na facebooku! :-)

1 komentář:

  1. Vidím to, co vrah jsem akorát včera dočetl. Teď už jen napsat recenzi :) Jinak souhlasím, že se to díky písmu a řádkování četlo docela rychle. Ale víc až v recenzi.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com