sobota 1. září 2012

Bookshelf Tour - září 2012

Tento projekt má u nás v ČR na svědomí Veryuu a já bych jí tímto chtěla poděkovat za to, že to do našich českých končin zavedla a že měla tak skvělý nápad :-)
Mně osobně natáčení opravdu hodně bavilo. Video je poměrně dlouhé a i přesto jsem v něm nestihla říct úplně všechno. Ono v tom množství knížek se ani moc nedá mluvit podrobně o každé. Tak snad Vám to nebude vadit :-) A tady už je video a pod ním fotky :-)
A fotky:











16 komentářů:

  1. kristus pán na nebi 8o
    nenormálne závidím to množstvo!!! 8__)

    OdpovědětVymazat
  2. Rodaw kradneš? Tvoj tatko je mafián? Si v príbuzenskom vzťahu s Billom Gatesom? nedokážem si rozumne vysvetliť ten obrovský poklad, čo si nám dnes predstavila :) závidím :) Ale mala by si si tam dať tabuľku: ZÁKAZ VSTUPU S OTVORENÝM OHŇOM!!! =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé.. tak to moc díky :D Taťka s náma vůbec nebydlí, takže to rozhodně nebude díky němu :D Mám prostě hodnou mamku s babičkou :))

      Vymazat
    2. Takže je to kúzelnou babičkou :) vedela som že v tom je nejaká čaro =)

      Vymazat
    3. No babička na tom má taky podíl, ale hlavně za to může mamka :-)

      Vymazat
  3. Páni, Rodaw! :O Normálně mi spadla brada :D to je úžasné! Tiše závidím. Vážně skvělá sbírka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Ale jak už jsem psala výše - v podstatě to není má zásluha :-))

      Vymazat
  4. Woooow, tak to je tedy knihovnička :)))) Naprosto úžasné knihy, i když jsem skoro žádný nečetla, tak všechny vypadají naprosto perfektně. Jen tak dál, ať se knihovnička rozšiřuje :))))) :)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Já taky většinu z toho nečetla, ale hodlám to napravit! Pomalu, ale jistě!

      Vymazat
  5. Líbí se mi jak to máte zorganizované a pěkně poskládané :-) SUPER!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jo, fajn, jsem v nebi! :D Vážně Rodaw, ta knihovnička (sakra, žádná knihovnička ale pořádně velká KNIHOVNA) je prostě úžasná a vůbec se nedivím, že jsi na ni pyšná :). Video se moc povedlo, teď už ho vlastně sleduju po druhé (a věřím, že ne naposled) :D.

    OdpovědětVymazat
  7. WOW, tak to máte doma takovou soukromou knihovnu! :D

    OdpovědětVymazat
  8. :-O:-O nechcete mě adoptovat? O:) :D
    Ú-Ž-A-S-N-Ý !
    Je geniální, jak to máte seřazené a vypadá to úžasné úžasné! A chci si všechno přečíst!
    NÁDHERA.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com