pátek 28. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 11


Projekt vymyslela Kacennka.  Dnes je ne řadě 11.den :)
--------------------------------------------------------
Kniha od mého oblíbeného autora
Knížek od mého oblíbeného autora bych mohla uvést XY. V poslední době jsem si oblíbila opravdu hodně autorů a vybrat jen jednu knihu z takového množství je docela obtížné :-) Nakonec jsem zvolila knížku Nezvaný host - což je opravdu povedený thriller od mé oblíbené autorky Lisy Jackson. Lisa je taková naše oblíbená rodinná spisovatelka. Doma od ní máme všechny knihy, které zatím vyšly u nás v ČR, včetně novinky "Smrtelný hřích". Já jsem od ní doposud četla pouze Nezvaného hosta, ale do budoucna si chci od ní přečíst všechny její knihy. Píše opravdu velmi napínavé thrillery, které dokážou vždycky něčím překvapit a občas i šokovat tím, jak moc jsou napínavé. Čtou se skvěle, protože Lisa má talent na to, aby čtenář neodložil knihu do té doby, dokud ji nedočte :) Nezvaný host se mi moc líbil. Je to kniha, která mě bavila a ke které se vždycky ráda vrátím. Pokud máte rádi napínáky, tak do Nezvaného hosta určitě jděte!! Více o této knize se dozvíte tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com