čtvrtek 20. září 2012

30 Day Book Challenge - Day 03



Projekt vymyslela Kacennka.  Dnes již třetí příspěvek!! Jsme už v jedné desetině :)

Kniha, která Tě rozesměje

Rozesměje mě poměrně hodně knih, takže jsem dneska měla z čeho vybírat. Ovšem takovou mou srdcovkou je Robin. Tahle knížka je mi moc blízká a to hlavně z toho důvodu, že vypráví o životě pejska. Psích knížek je celkem dost, ale Robin je nejlepší psí knížkou, kterou jsem kdy četla. Žádná jiná se jí nevyrovná.
Četba téhle knížky se bude líbit především těm lidem, kteří doma sami pejska mají, protože si mnoho věcí uvědomí automaticky a čtení si o to víc užijí. Každý správný pejskař bere svého pejska jako takové miminko a hlavně jako právoplatného člena domácnosti. 
Robin je kniha plná úsměvných momentů na které jen tak nezapomenete :-) Opravdu všem doporučuji. Z této knížky na Vás láska k psům vyloženě dýchá :-))
Nedávno jsme koupili pokračování knihy - Robin druhý a jeho rodina - a už se moc těším na to, až si ho přečtu :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com