úterý 17. července 2012

Týden s knížkou 9

Asi všichni víte, že poslední Týden s knížkou se zde objevil koncem prázdnin (bude to okolo 3 týdnů!!), takže jsem tento projekt zanedbávala, což mě moc mrzí. Nebojte se, polepším se (moje oblíbená věta :D).
No asi je povídání zbytečné a já přímo přikládám video :-) Snad se Vám bude líbit!

9 komentářů:

  1. Na Inkarceron se taky chystám. Měla jsem určité pochyby, ale ty jsi mě nalákala :-) Takže se do něj pustím hned, co přečtu knihy na léto :)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni tie videa su take super :) ja by som asi nikdy nenašla odvahu vystupovat s movjim hlasom :D a knižky su nadherne :) 1**** fakt si špičková :)

    OdpovědětVymazat
  3. Inkarceron (a příležitostně Sapphique) si chci už nějakou dobu přečíst, ale v knihovně ho bohužel stále nemůžu sehnat, takže mi nezbývá než jen doufat, že se k němu brzy dostanu.
    Taky jsem se divila, že mám už šesté video, natáčím je každý týden a přijde mi to jako před týdnem, co jsem natáčelo to první! Za propagaci srazu vůbec děkovat nemusíš, já to dělám ráda a třeba se díky tomu najde někdo, kdo přijde na další sraz. :))
    Co se týče menšího pozměnění vzhledu blogu, všimla jsem si už nedávno a moc se mi to líbí, je to takové hezky přehledné a vůbec to dělá takový krásný dojem. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)
      Jinak Tvá videa miluju a z nového mám vždycky moc velkou radost :)

      Vymazat
  4. Ahoj Rodaw, v tomto videu si říkala že se těšíš na moje videa... Když jsi řekla že budeš ráda když je budu přidávat, tak mě to hrozně potěšilo. A chtěla bych ti říct že je tam už moje první video. Tak doufám že se na něj podíváš a budu moc ráda když mi napíšeš i komentář. Takže zatím ahoj, a přeji ti ať se ti videa daří tolik jako teď a ať k vám na sraz přijde hodně lidí. Tak ahoj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky!! Tak to je skvělá zpráva, na video se samozřejmě moc ráda kouknu!! :) A nechceš na sraz přijet taky? :)

      Vymazat
  5. Páni, jak to, že jsem tohle video neviděla. Jak to, že mi uniklo? Phum.. asi práce :D Páni, mluvíš tak skvěle, jsi tak uvolněná a máš dokonalý hlas. Máš světu pořád co říct a těším se na další videa. Ještě si projedu to, co jsem neviděla.

    A ty knížky! Inkarceron (napsala jsem to správně? :D strašně ten název vždy zkomolím :D) byla má první dystopie vůbec. Četla jsem ji, protože mě uchvátil obal. V té době jsem ještě ani nevěděla, co to dystopie jsou, ale kniha se mi moc líbila! Druhý díl stále chudák čeká na přečtení. Přečetla jsem pár kapitol, ale pak se mi naskytla nějaká úžasná kniha z knihovny a už jsem se k tomu nedostala.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com