pátek 1. června 2012

Už zítra se setkáme aneb závěrečné informace k našemu srazu!

http://knihankov.blogspot.com/
Ahojky! Moc moc moc se těším. Zítra touto dobou se už budeme vzájemně znát :-) Fakt se moc těším a hlavně jsem velmi zvědavá. Snad to všechno dobře dopadne :-)
Tady jsou závěrečné informace (jak pro přihlášené, tak pro nepřihlášené.. můžete přijít i Vy!!). Nakonec nevím, kolik se nás celkem sejde. Ovšem počet by měl být minimálně 10 lidí, což je podle mě už hezké číslo :-) Nechám se překvapit, třeba přijde ještě i někdo další a nebo nás naopak bude míň. Všechno je ve hvězdách :D
Sraz bude ve 14:00 , v Brně, na České.
Jak mě poznáte?
Dlouho jsem uvažovala nad tím, jak mě poznáte. Protože mám celý projekt na svědomí, jsem pro, abychom se všichni sešli u mě :-D (doufám, že to nevyznělo blbě!!). Stále jsem vymýšlela, jakou bundu si vezmu, zda jestli mě třeba poznáte podle nějakého účesu, ale nakonec...
Poznáte mě podle cedulky, na které bude napsáno Rodaw.


Jo.. asi budu působit na ulici trošku blbě, ale co bych pro Vás neudělala :-D Takže asi tak :-)
Pro všechny případy můj mobil je 720 517 751, takže  v případě problémů volejte.
Jinak nemám přístup na facebook (nějak se mi zkazilo heslo a teď se tam nemůžu dostat), takže prosím v budoucnu ignorujte na facebooku skupinu a pište mi na blog nebo na e-mail :-) ( rodaw@seznam.cz )
No to je snad všechno, v případě dotazů mi pište,ale spíš na mobil, protože není na 100% jisté, že bych Vám přes internet ještě stihla odpovědět.
Uf... tak to je snad všechno.

Hezký večer přeje Rodaw, zítra se na Vás budu těšit :-))

6 komentářů:

  1. Já se tak těším! Jenom doufám, že zítra nebude pršet, za prvé se mi nechce brát deštník a za druhé by mi moc dlouho schly vlasy. :D
    A sraz je teda na České, před Dobrovským, jo? (Já vím, pořád jenom vytvářím zmatky, taková já jsem pořád. :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo před Dobrem ;)

      Vymazat
    2. Za nic se neomlouvej! :) Verča to napsala dobře, budu někde před Dobrovským (asi teda). Snad se najdeme. Kdyžtak mi volejte nebo pište sms-ky :-)

      Vymazat
  2. Já už to vidím, budu tam bloudit. :D Jak velká je ta cedulka, abych se jako debil nemusela pořád dívat, kde tě vidím. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klid.. nervózní budu i já, takže v tom nebudeš sama :D O nic nejde ;) Cedulka ještě není hotová, takže nevím, ale tak.. přes A4? :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com