neděle 10. června 2012

Týden s knížkou 6

Toto video je opravdu celkem dost dlouhé, ale měla jsem holt o čem mluvit :D Dneska jsem koupila 12 knížek+ se nám narodila koťátka (která ve videu také uvidíte), takže akce bylo dost :) No teď, o půl jedné v noci se na víc psaní asi nezmůžu, takže radši už přiložím video. Je fakt dlouhé, snad Vás jeho délka neodradí :))


11 komentářů:

  1. Nádherné video. Hrozně ráda se na to dívám a ta délka je naprosto vyhovující =)). Vůbec nevadí, že videa děláš častěji, jen tak dál :DD. Taková koupě knih - 12 - páni:D. Všechny vypadají opravdu lákavě, jen na horory moc nejsem :), ale zato historické knihy mám ráda=). Málem bych zapomněla - gratuluji k navázání spolupráce s ZP - mangy jsem ještě nečetla, ale vypadají docela lákavě a hlavně zajímavě=).
    A mimochodem taky souhlasím s tím, že knihy zůstanou zatímco jídlo ne :DD.
    Ta Past vypadá opravu nádherně, jsem zvědavá co na ni řekneš =).
    Mimochodem - jsi šílenec :DDD. Netušila jsem, že máš ráda 1D - já je mám taky ráda =))).
    A ty koťátka ?! Ty jsou nádherný :D. Hned bych si jedno(možná i víc =)) vzala , ale bohužel zaprvé nebydlím v okolí Brna (bydlím v Plzni) a za druhé by mi to doma asi moc neprošlo - máme pejska. No i když myslím, že by se spolu nakonec skamarádili :DD. A ten tvůj pejsek je nádhernej - takovej přítulnej a milej. Má krásný a hlavně chytrý oči - je vidět že se o něho dobře staráš =).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!! :) Cvrček byl v útulku, ale je to neskutečně úžasný mazlík a kamarád :)) A koťátko by se určitě s pejskem skamarádilo, naše kočky se s pejskama taky kamarádí. Je to hodně daleko, ale šlo by to udělat. Uvidíme :)) Každopádně děkuji za super komentář!! :)

      Vymazat
  2. Já mám na tebe vliv?? :))) Tak to abych se stáhla někam do ústraní, protože já nechci ovládat někoho jako jsi ty, to bych vážně nerada :))) Ale jsem ráda, že ti mohu dát tip na nějakou knížku, koupi Pasti jenom schvaluju, protože je to opravdu úžasná kniha :)))) A vaše koťátka jsou taky úžasná, máme jedno doma, ale už je takové větší, je to čert :))) Perfektní video, vždycky se na tvá videa těším, takže na další týden s knížkou už se nemůžu dočkat :))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! A vliv na mě rozhodně máš :) Dám hodně na Tvůj názor, máme podobný styl :)

      Vymazat
  3. Rodaw,to je vážně úžasné video. :) Pokusila jsem se vyjádřit pod videem, ale vím, že jsem ještě na něco zapomněla.

    Jsi strašně sympatická, umíš si to všechno rozvrhnou a mluvíš strašně hezky. Tvůj hlas je mi sympatický. :) Ještě bych ti chtěla poděkovat za všechny, opravdu VŠECHNY tvé komentáře. Opravdu se přiznám, že jsem nevěděla, kam na ně mám reagovat ale u tebe to bude asi nejlepší :) Ještě jednou moc díky. Dodáváš mi nějaký druh energie, který mě pohání vpřed :) Díky ti.

    A k tvým dotazům: Tak Kinga jsem ještě nečetla, ale chtěla bych :) Pán Prstenů v angličtině. No, mě se zdá, že není kniha psaná složitě, jen je moje slovní zásoba malá. Občas se nechytám, občas hledám ve slovníku, ale jelikož jsem knihu četla v češtině a potom jsem ji poslouchala i jako audio, tak zhruba vím co čtu. Jde mi o zlepšení angličtiny, protože je opravdu špatná...

    No a ještě asi budeš od mě mít brzo v emailové schránce poštu ode mě, protože se chci zeptat na pár věcí, hlavně teda na ten poslední komentář u mě na blogu :)
    Tak, já jdu psát a ty, úžasná osůbko, toč další videa :) Budu se těšit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda.. Tak Tvůj komentář zase nabil MNĚ naprosto úžasnou energií. Jsi taky skvělá osůbka :) Pěkné komentáře si zasloužíš, točí skvělá videa. Děkuji moc za všechno!! :)

      Vymazat
  4. Kdo tu četl a nečetl Kinga?? :D Ne, že bych tu pročítala komentáře, jen jsem viděla jméno a už koukám, co se kde děje :D:D Kdo jste ho nečetl, tak do něj :D Vřele doporučuju :D:D
    A jinak, už jsem video komentovala na facebooku, ale ještě jednou říkám, že je to prostě super a závidím ti tu Past, vážně, že jo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si Kinga už taky musím přečíst.. Je ostuda, že já - milovník hororů, ho ještě nečetla :D

      Vymazat
  5. Rodaw, ty jsi naprosto a jednoduše šílená! :D Když jsme si včera se Snow Fairy (náhodou jsem byla u ní) přečetli tvůj status, tak nám totálně spadly čelisti :D. Prostě 12! dvanáct! DVANÁCT! knížek? :D :D Já asi umřu a tohle bude knižní nebe. No ale to tedy jen na začátek, abych ti objasnila, že takové šoky nám nesmíš dělat - jinak nás z toho picne nebo puknem závistí! A teď ke knihám...

    K Zoner Pressu gratuluju, mají pár fakt dobrých knížek. Já mangu nečetla a asi se ani moc nechystám, protože právě včera jsem ji držela v rukou (ano, u Snow Fairy) a jen z toho všeho "naruby" jsem byla dosti zmatená a číst něco takového by pro mě bylo asi docela psycho (to by byl teprve horor! :D). Ovšem už se těším na recenzi, co na mangu budeš říkat ty.
    Na Nejsem sériový vrah jsem se dívala už na srazu (jako na milion dalších knih :D) a až se poštěstí a já budu mít nějaké peníze, tak si ho určitě pořídím.
    NÉÉÉÉ, Rudou jako rubín musíš dát do formuláře, protože já neumím fotit! :D Ale tak když se odkloním od vlastních zájmů, tak je to určitě dobrý nápad, no ;).
    Proti králi má nádhernou obálku!
    Inkarceron je snad první kniha z těch tvých, co mám doma i já. Juchů :D. A Past by mi měla taky přijít :) - upřímně jsem se také rozhodovala mezi ní a Závistí, ale pak jsem se nechala zviklat GR, kde má Past o něco větší hodnocení, tak uvidíme :).

    Jinak koťátka (i tvůj pejsek) jsou strašně roztomilá. Kdyby mi to rodiče povolili, hned si jednou beru, ale bohužel. Tak aspoň držím palce, ať jim všem najdete nové majitele :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj! No šílená jsem, ale mamka taky :D To víš.. Jaká matka, taková dcera :D Manga.. no manga.. já nevím no.. není to knížka :D Je to zajímavý, není to špatný, ale ani to není moje VIP :) Moc děkuji za milý komentík :) Jsem zvědavá, co na Past řekneš!! :)

      Vymazat
  6. Skvělé video - tak jako vždy :) Asi si past taky koupím, dlouho jsem váhala, ale úplně jsi mě naladila :D Ještě, že bude v ostarvě veletr knih :)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com