čtvrtek 10. května 2012

Slepá vášeň - recenze

Autorka: Meg Cabot
Nakladatelství: BB/Art
Počet stran: 288
Anotace: Bez zábran v nejhorší chvíli Scenáristka Lou Calabreseová se cestou na natáčení v aljašské divočině musí mačkat v helikoptéře s tím posledním, o koho by stála: je to Jack Townsend, sex symbol Hollywoodu, ale pro Lou jen nafoukaný sukničkář. Zrovna nedávno ho odkopla hrdinka posledního filmového hitu, která se vzápětí provdala za Louina dlouholetého přítele. Lou má pocit, že nic horšího ji už nemůže potkat. Ovšem jen do chvíle, než se z pilota vyklube nájemný zabiják, který má miláčka Ameriky zastřelit, a jejich vrtulník havaruje uprostřed zasněžených lesů…

Na tuto knížku jsem byla opravdu zvědavá, protože mě už podle anotace zaujala. Četla se opravdu dobře a rychle, Meg to zkrátka umí :-)) Sice knížka nebyla tak moc akční, jak jsem si myslela,vlastně to byla až moc velká romantika. Pro mě v některých místech.. no.. opravdu velká :)) Ovšem pokud máte rádi svěží romantické a vtipné příběhy, tak je pro Vás Slepá vášeň ideální :)
Má videorecenze:

Celkové hodnocení: 3,5 hvězdiček


Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com