pondělí 21. května 2012

Giveaway o podpis P. Briggs!!

Už dlouho plánuji soutěž a konečně nastala příležitost k jejímu uspořádání. Je to první soutěž na blogu ( a rozhodně ne poslední) , takže z ní mám já sama obrovskou radost :-) V budoucnu se můžete těšit na opravdu hodně soutěží, samozřejmě i o knihy!!
Chtěla jsem, aby první giveaway byla.. taková slavnostní.
A tím se už dostáváme k tomu, o co že to vlastně budeme soutěžit. Podpis P.Briggs.



Patricia byla v Brně a mně se podařilo získat od ní podpis do soutěže. Papírek, na který se podepsala do soutěže věnovala Snow Fairy, za což jí moc děkuji!! ;-))
A teď už se pojďme povídat na to, jak cena vypadá...




No a tady už je formulář. Vítěz bude jenom jeden (ale nebojte.. v dalších soutěžích jich klidně bude více :)).Obdrží samotný autogram a pak ještě jedno malé překvápko :))
VŠEM DRŽÍM PALCE!!
Výherce bude zveřejněn 16.6.2012!!
Soutěž je pouze pro obyvatele ČESKÉ REPUBLIKY. Tímto se velmi omlouvám Slovákům, snad se nebudete zlobit :)

a Rafflecopter giveaway A tady je ještě obrázek k soutěži, pokud byste si ho chtěli dát do menu. Předem moc děkuji :-)
http://knihankov.blogspot.com/p/souteze.html

4 komentáře:

  1. Ahoj, nezlob se ale tvojí soutěže jsem se zúčastnila dvakrát. Jsem totiž skleróza a zapomněla jsem, že jsem se včera přihlásila přes facebook a dneska jsem to vzala přes e-mail. Doufám, že to není moc velký problém. Ještě jednou se omlouvám. Jinak na svém názoru opravdu trvám - máš skvělý blog.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky!
      To nevadí.. jsem ráda, že jsi mi to sem napsala :) Ten druhý vstup když tak nějak smažu a nechám ten první, aby měl každý stejně velkou šanci. Měj se pěkně a moc děkuji za pochvalu :-)) Užij si víkend ;) Rodaw

      Vymazat
    2. Paráda, díky moc :-)

      Vymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com