pátek 4. května 2012

Eragon - recenze

Autor: Christopher Paolini
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 488

Anotace: Jeden chlapec, jeden drak, svět dobrodružství. Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který nadchl miliony čtenářů po celém světě. Vypráví příběh chudého farmářského chlapce, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dračí mládě - Safira. Spolu se vydají na nebezpečnou cestu královstvím ovládaným králem, jehož zlo nezná mezí. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou ... První díl trilogie Odkaz Dračích jezdců.


Ne nadarmo se říká Eragonovi "Král fantasy žánru". Mě knížka okouzlila, chytla a nepustila :-) Opravdu doporučuji všem, nejen milovníkům fantasy žánru. Této knížce uvěříte. Je tu všechno, co čtenář hledá. Mě čtení moc bavilo a užívala jsem si ho :-) Knížka se i přes svou tloušťku čte velmi rychle a ani si neuvědomíte, že už jste na konci ;-) V knize také najdeme poměrně hodně dějových zvratů, což já osobně miluju! :-)
Má videorecenze:


Celkové hodnocení: 5 hvězdiček 

Na závěr bych chtěla moc poděkovat Fragmentu za poskytnutí recenzního výtisku této knížky. J

5 komentářů:

  1. Moc pěkná videorecenze!.. :)
    Jinak musím říct, že film se moc nepovedl, až na Safiru, která byla kouzelná! ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      No na ten film se asi kouknu, i když ho všichni kritizujou :D Podle traileru se to nezdá tak hrozný, i když to herecké obsazení je v 75% opravdu příšerné.

      Vymazat
    2. Ale Jeremy Irons je skvělej Brom! To nepopřeš!

      Vymazat
  2. Mě Eragon taky bavil, i když jsem si myslela že mě bude bavit víc.Začátek mě skoro nebavil,ale pak jsem se začetla a přečetla knížku za čtyři dny což je u takové tlusté knížky můj rekord.U jedné smrti jsem brečela jako malá holka.Draky moc ráda nemám,ale tady mi nevadily.Obálka se mi taky moc líbila.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoy...
    Právě jsem narazila na tvoji stránku :)
    A moc se mi líbí! A určitě si sem budu chodit budu chodit pro typy na knížky, protože už nemám co číst.
    A ke knížce - četla jsem už všechny díly a konec byl.. ani nevím, jak bych ho měla popsat. Prostě úžasný!
    Eragon jako film... Mno, viděla jsem ho a nic moc :// Ale už dávno jsem poznala, že knížky jsou o hodně lepší než filmy...:)

    OdpovědětVymazat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com