neděle 19. února 2012

Měsíční chvástačka pro měsíc leden




Jako první jsem koupila knihu Sokyně. Knížku jsem koupila hlavně mamce, protože má tyhle knížky moc ráda (vtipně napsané, zkrátka pro zasmání). Dále jsem koupila Školu noci 8. O její koupi jsem uvažovala už hodně hodně dlouho. Stále jsem váhala. Pak jsem si řekla: Když mám doma všechny díly, koupím si i tento. Chystám si si celou sérii přečíst od začátku, takže na tuhle knížku dojde až za nějakou dobu, ale těším se taky :-)

Dále jsem od Jamese Rollinse koupila Písečnou bouři, což je ještě jeho takový "trhák", který nám do sbírky chybí. Odehrává se na poušti, takže jsem moc zvědavá.... A pak Jezdci časem. Na tuto knížku se těším nesmírně moc. Četla jsem velmi dobré recenze a cestování časem miluji.

A na konec to nejlepší. Z Hunger games mám opravdu největší radost. Po přečtení všech recenzí jsem se rozhodla, že tuto knihu musím mít doma. No knihu.. knihy.... Nebylo to nejlevnější (na to, že to není pevná vazba), ale stojí to za to. Mám rozečtený první díl a musím uznat - úžasné. Zatím asi nejlepší kniha, kterou jsem kdy četla. Nemohu se od toho odtrhnout.

Ze všech nakoupených knih mám velkou radost :-) A ještě jsem také koupila něco mému pejskovi, protože ten si taky vždycky rád rozbalí nějaké dárečky :-)) (samozřejmě na Vánoce dostal taky!):

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com