čtvrtek 27. září 2012

Bylo nebylo 2


Tento projekt vymyslela Kath. Cílem je každý čtvrtek zveřejnit první větu z knihy, kterou právě čtete.:-)
--------------------------------------------------------
Minulý týden jsem sice příspěvek do tohoto meme nepřidala (málo času a hodně učení), ale dneska to můžu s radostí napravit :-)


"V první řadě vás hodlám ušetřit toho, že byste celých dvaasedmdesát stránek poslouchali, jak jsem se dostala na skotský hrad na ostrově Huracan, který leží uprostřed černého, zvířeného moře."

K dočtení této knihy mi zbývá ještě cca 100 stránek a dneska bych knížku chtěla dočíst, i když si myslím, že mi to asi nevyjde. Jenomže mám časový skluz a chci přečíst opravdu velké množství knih... ááá.. No každopádně co na Mayské proroctví říkám? Není to špatné.. čekala jsem něco jiného, ale celkem mě to překvapilo. Uvidíme, jaký dojem na mě udělá samotný závěr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc Ti děkuji za komentář! Vždycky mi udělá radost :))
Můžeš mi také napsat na můj mail: rodawzknihankova@gmail.com